Реквізити для перерахування благодійних внесків

Шепетівська спеціалізована загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №2 з поглибленим вивченням основ економіки і правознавства
ЄДРПОУ 22786946
МФО 815013
р/р 31550301136483 в ГУДКСУ в Хмельницькій області
Призначення платежу: спонсорська допомога


Інформація
про надходження та витрачання коштів по Шепетівській СЗОШ №2 І-ІІІ ступенів за платні послуги, що надаються бюджетними установами згідно з їх основною діяльністю в 2017 році

Назва Сума, грн.
1. НАДХОДЖЕННЯ 6115,70
За оренду майна 5025,70
За макулатуру 1090,00
2. ВИДАТКИ
З них:
Телекомунікаційні послуги (Датагруп) 1716,00
Земельний податок з юридичних осіб 836,49
Збір за спеціальне водокористування державного значення 369,92
Придбання тонера-картриджа 437,00
Заправка картриджа 110,00
Витрати на відрядження 1116,62
Придбання відео-карти 915,00
Придбання паперу 367,45
РАЗОМ: 5868,48
Головний бухгалтер М.М.Ворощук


ОГОЛОШЕННЯ
про проведення конкурсу

Шепетівська спеціалізована загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №2 з поглибленим вивченням основ економіки і правознавства Хмельницької області оголошує конкурс на виготовлення проектно-кошторисної документації:

1. по проекту «Будівництво модульної котельні Шепетівської спеціалізованої загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №2 з поглибленим вивченням основ економіки і правознавства Хмельницької області по вул. Героїв Небесної Сотні, 34 м.Шепетівка Хмельницької області»

За додатковою інформацією звертатись (вул. Героїв Небесної Сотні, 34, м.Шепетівка), або за телефоном 096-66-62-877 Клімович Діна Степанівна

Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження.

Учасник повинен надати в електронному (сканованому у форматі pdf) вигляді,в складі своєї пропозиції наступні документи:

  • копію витягу, або виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань;
  • копію свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або витягу з реєстру платників ПДВ (якщо учасник є платником ПДВ), або копію платника єдиного податку (якщо учасник є платником єдиного податку);
  • дозвіл або ліцензію на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання такого дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством;
  • документи, які підтверджують відповідність пропозиції учасника технічним, якісним вимогам щодо проведення робіт встановленим чинним законодавством України, та Замовником.

Пропозиція Учасника подається Учасником у вигляді сканованої копії у форматі pdf на електронну адресу Замовника (szosh2@i.ua), або приноситься власноруч в паперовому вигляді.
Пропозиції приймаються з моменту розміщення оголошення на сайті школи (szosh2@i.ua).
Дата, час закінчення подання пропозицій: 07.12.2017 року (17год.00хв)


ОГОЛОШЕННЯ
про проведення конкурсу (визначення підрядника на проведення капітального ремонту)

1. Замовник:
1.1 Найменування: Шепетівська спеціалізована загальноосвітня школа I-III ступенів №2 з поглибленим вивченням основ економіки і правознавства Хмельницької області
1.2 КОД за ЄДРПОУ: 22786946
1.3 Місцезнаходження:Хмельницька область м.Шепетівка вул.Героїв Небесної Сотні,34
1.4 Контактна особа: Директор школи Клімович Діна Степанівна, тел. 0966662877, (03840)40688; E-mail: s:zosh2@i.ua
2.Сума згідно кошторисних розрахунків-565100 грн. П᾽ятсот шістдесят п’ять тисяч сто грн..,в т.ч ПДВ 95515 грн(. дев҆҆яносто п᾽ять тисяч п’ятсот п҆ятнадцять грн..00 коп.)
3. Найменування: «Капітальний ремонт даху та покрівлі 2-х поверхової будівлі Шепетівської спеціалізованої загальноосвітньої школи І- ІІІ ступенів №2 з поглибленим вивченням основ економіки і правознавства Хмельницької обл.. вул..Героїв Небесної Сотні ,34 м. Шепетівка Хмельницька область.
3.1 Роботи повинні бути виконані до 31 грудня 2017 року.
3.2 Розрахунок: за виконані роботи між замовником та підрядником здійснюються згідно ккладеного договору між сторонами згідно чинного законодавства України.
4. Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження.
Учасник повинен надати в електронному(сканованому у форматіpdf) вигляді,в складі своєї пропозиції наступні документи:
-копію витягу,або виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб,фізичних осіб-підприємців та громадських формувань;
-копію свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або витягу з реєстру платників ПДВ(якщо учасник є платником ПДВ),або копію платника єдиного податку(якщо учасник є платником єдиного податку);
-документи,які підтверджують відповідність пропозиції учасника технічним,якісним вимогам щодо проведення робіт встановленим чинним законодавством України, та Замовником.
5. Пропозиція.
Пропозиція Учасника подається Учасником у вигляді сканованої копії у форматіpdfна електронну адресу Замовника(szosh2@i.ua), або приноситься власноруч в паперовому вигляді.
6. Прозиції приймаються з моменту розміщення оголошення на сайті школи(szosh2@i.ua)
7. Дата,час закінчення подання пропозицій: 05.12.2017 року(17год.00хв)
Відповідальна особа М.М..Ворощук

ЗВІТИ
про використання коштів за ІІІ квартал 2017 року. (гіперпосилання google drive)


КОШТОРИС на 2017 рік
(гіперпосилання google drive)


ПЛАН АСИГНУВАНЬ ЗАГАЛЬНОГО ФОНДУ БЮДЖЕТУ на 2017 рік.
(гіперпосилання google drive)


Використання коштів закладу у період з 01.09.2016 по 31.05.2017 року
(гіперпосилання)


Залучення додаткових джерел фінансування школи та їх раціональне використання є першочерговим завданням директора школи.

В школі додатковими джерелами фінансування є:
- оренда приміщень (їдальні);
- проведення економічної гри;
- здача макулатури;
та благодійні внески від батьківської громадкості та спонсорів.
З 01.09.2016р. по 31.05.2017р.
надійшло батьківських коштів - 76.567,00 грн., які були витрачені на:
- господарчі товари (буд. матеріали,лампочки, крани, кабеля, лопати, держаки, сапи, туалетний папір, миючі засоби, крейда та ін.) 29759,00 грн.;
- канцтовари - 2997,00 грн.;
- на відновлення внутрішніх відкосів вікон після капітального ремонту фасаду та ремонт (побілка актової зали) - 6100,00 грн.;
- ремонт шкільних приміщень по підготовці до 2016-2017 н.р. – 2400,00 грн.;
- за перетяжку стільців актової зали - 4000,00 грн.;
- спортивні футболки - 811,00 грн.;
- на зоряні обрії - 2447,40 грн.
Всього витрачено: - 48.515,00 грн.
Залишилось: - 28.052,60 грн., які будуть витрачені на ремонтні роботи влітку по підготовці школи до нового навчального року, а саме:
- плануємо замінити лінолеум в медичному кабінету;
- відремонтувати гардеробну;
- побілити та пофарбувати всі приміщення.

Також протягом 2016-2017 навчального року школою було зароблено 3296,00 грн., які були витрачені на:
- послуги інтернету - 1320,00 грн.;
- харчова добавка (кислота аскорбінова) - 92,00 грн.;
- папір ксерокс ний - 650,00 грн.;
- тонер, акумуляторна батарея - 1234,00 грн..

Спонсорами школи подаровано:
- металеву лавку - 900,00 грн.;
- 4телевізори, які встановлені в 1А, 1Б, 2А 2В класах, ноутбук – 22220,00 грн.;
- на 10.000, 00 грн. проведено роботи по перетяжці крісел актової зали батьками учнів 11-А, 11-Б класів;
- на підручники та іншу літературу витрачено – 1676,00 грн.;
- допомога онкохворим дітям - 750 .00 грн.

З бюджетних коштів витрачено на:
- капітальний ремонт фасаду із заміною віконних блоків будівлі школи – 298.000,00 грн.;
- господарчі товари (труби, крани, муфти, дюбеля) - 423,00 грн.;
- медикаменти - 6000,00 грн.;
- миючі засоби - 556,00 грн.;
- канцтовари - 2071,00 грн.;
- меблі (стілець) - 1106,00 грн.;
- комп'ютерна та побутова техніка (комп'ютера, ноутбуки, тонера, акумуляторні батареї) - 32898,00 грн.
Всього витрачено - 341.054, 00 грн.

Плани на літній період з підготовки до нового навчального року:
- здійснити капітальний ремонт даху старої школи, вже виготовлена кошторисна документація, яка пройшла державну експертизу;
- замінити 60 вікон в шкільних приміщеннях;
- ремонт підлоги І поверху нової школи.
Це планується здійснити за державні кошти. Сподіваємось, що їх виділять з місцевого бюджету.

Всі документи на витрати оформлені згідно чинного законодавства, є абсолютно прозорими для перевірки.


Кiлькiсть переглядiв: 279