Онлайн-засідання педагогічної ради школи "Про системний підхід до роботи закладу з обдарованими дітьми"

Педагогічна рада

Порядок денний
I. Про системний підхід до роботи закладу з обдарованими дітьми
II. Про хід виконання рішення педагогічної ради від 27.03.2019 №9 «Про готовність педагогів
закладу до змін в умовах реалізації Концепції «Нова українська школа»»

"У кожної людини є безліч здібностей і схильностей, які варто лише виявити і
розвинути, щоб вони, під час застосування в дії, дали найкращі результати. Лише
тоді людина стає справжньою людиною."
А.Бабель

Форма проведення: он-лайн «Фабрика зірок»

План

I.1. Про систему роботи педколектву з обдарованими учнями. Проблеми та перспективи.
Власюк Т.М.
2. Соціально-педагогічні аспекти роботи з обдарованими дітьми.

Придачук В.А., Гетьман О.В.
3. Про роботу учнівського та педагогічного колективів в організації гурткової та
позакласної роботи закладу.
Месь О.В.
4. Обдаровані діти. Проблеми. Пошуки. Знахідки.
Виступи груп
II. Про хід виконання рішення педагогічної ради №9 від 27.03.2019 «Про готовність
педагогів закладу до змін в умовах реалізації Концепції «Нова українська школа».
Тищук І.В.



Питання для обговорення:
1 група «Обдаровані» (кер.Кучерук І.В.)
Сфери обдарованості учнів. Формування банку даних обдарованих і талановитих дітей за
напрямами.
Завдання: Розробити принципи створення банку обдарованих дітей та зразок
індивідуальної картки обліку дитини занесеної до банку даних обдарованих і талановитих
дітей.
2 група «Геніальні» (кер. Чернега С.М.)
Організація роботи по підготовці учнів до олімпіад та турнірів.
Завдання: Розробити методичні рекомендації з питання «Робота з обдарованими учнями в
контексті предметних олімпіад та турнірів».
3 група «Здібні» (кер. Лешкевич В.В.)
Організація роботи у конкурсі-захисті науково-дослідницьких робіт учнів-членів МАН.
Завдання: Створити «Алгоритм роботи з учнями у конкурсі-захисті науково-
дослідницьких робіт учнів-членів МАН»
4 група «Талановиті» (кер. Поліщук Л.Б.)
Організація роботи з творчо обдарованими учнями у гуртках. STEM-освіта як фактор
розвитку обдарованих учнів.
Завдання: Створити каталог STEM-дослідів.


Робочі матеріали педагогічної ради (у форматі гіперпосилань на ресурси):

Діаграми результативності

Соціально—психологічний аспект роботи з обдарованими дітьми

5 класичних вправ для оцінки креативності

Проект рішення педагогічної ради від 27.03.2020

Матеріали робочих груп

Кiлькiсть переглядiв: 340