Засідання педагогічної ради школи
31 січня 2023 року пройшло засідання педагогічної ради школи на тему "Про роботу педагогічного колективу щодо реалізації впровадження Концепції НУШ: нові виклики та нові можливості".
Порядок денний
I. Про роботу педагогічного колективу щодо реалізації впровадження Концепції НУШ: нові виклики та нові можливості.
ІІ. Про хід виконання рішення педагогічної ради від 31.01.2022 (протокол №22) «Проєктна технологія: суть, досвід, використання, перспективи».Форма проведення: педагогічний брейнстормінг.
«Освіта — найбільше із земних благ, якщо вона найвищої якості.В іншому разі вона абсолютно даремна».
Редьярд Кіплінг
План
І.
1. Про роботу педагогічного колективу щодо реалізації впровадження Концепції НУШ: нові виклики та нові можливості.
Тетяна Горбатюк, Ірина Тищук.
2. Рекомендації практичного психолога щодо розвитку в учнів Нової української школи критичного мислення, креативу, емоційного інтелекту та уміння працювати у команді.
Віта Придачук
3. Професійний розвиток вчителя НУШ: пошук домінант.
Виступ груп.
ІІ. Про хід виконання рішення педагогічної ради від 31.01.2022 (протокол №22) «Проєктна технологія: суть, досвід, використання, перспективи».
Світлана Чернега.
За освітнім стандартом в основі навчання НУШ лежить інтегрований підхід. Отримати відповіді на питання «Яка ідея інтегрованого навчання та чи є у нас можливості для його реалізації, забезпечуючи при цьому наступність між початковою і базовою школами?» допомогла група педагогів, керівником якої була учитель-практик, учитель початкових класів Ляшук Н.М., поділившись досвідом з питання «Інтеграція освітніх галузей». В ході активної роботи усього педагогічного колективу було встановлено, що інтегроване навчання формує в учнів дослідницький інтерес. Тож, продовженням їх виступу було висвітлення актуального на сьогодні питання «Сучасні технології для реалізації дослідницького підходу у процесі навчання», групою експертів, керівником якої була вчитель географії Слободенюк І.М.
В тому, що підґрунтям реформи є компетентнісний підхід, що передбачає здобуття учнями умінь і навичок, необхідних для успішної самореалізації в професійній діяльності, переконала усіх третя група педагогів під керівництвом вчителя початкових класів Лахнік Л.Ф., всесторонньо розкривши питання «Принципи технології діяльнісного підходу».
«Як навчити дітей розрізняти факт і суб’єктивне бачення, не піддаватися на маніпуляції?», - розповіла і практично продемонструвала 4 група педагогів, керівником якої була учитель математики Українець О.І. В ході свого виступу учителі-предметники залучили усіх інших присутніх до аналізу, синтезу, здійснення оцінки певної інформації, сприяли активному застосуванню методів розвитку критичного мислення.