Засідання педагогічної ради школи

31 січня 2023 року пройшло засідання педагогічної ради школи на тему "Про роботу педагогічного колективу щодо реалізації впровадження Концепції НУШ: нові виклики та нові можливості".

Порядок денний

I. Про роботу педагогічного колективу щодо реалізації впровадження Концепції НУШ: нові виклики та нові можливості.

ІІ. Про хід виконання рішення педагогічної ради від 31.01.2022 (протокол №22) «Проєктна технологія: суть, досвід, використання, перспективи».Форма проведення: педагогічний брейнстормінг.

«Освіта — найбільше із земних благ, якщо вона найвищої якості.В іншому разі вона абсолютно даремна».

Редьярд Кіплінг

План

І.
1. Про роботу педагогічного колективу щодо реалізації впровадження Концепції НУШ: нові виклики та нові можливості.
Тетяна Горбатюк, Ірина Тищук.

2. Рекомендації практичного психолога щодо розвитку в учнів Нової української школи критичного мислення, креативу, емоційного інтелекту та уміння працювати у команді.

Віта Придачук

3. Професійний розвиток вчителя НУШ: пошук домінант.

Виступ груп.

ІІ. Про хід виконання рішення педагогічної ради від 31.01.2022 (протокол №22) «Проєктна технологія: суть, досвід, використання, перспективи».

Світлана Чернега.

За освітнім стандартом в основі навчання НУШ лежить інтегрований підхід. Отримати відповіді на питання «Яка ідея інтегрованого навчання та чи є у нас можливості для його реалізації, забезпечуючи при цьому наступність між початковою і базовою школами?» допомогла група педагогів, керівником якої була учитель-практик, учитель початкових класів Ляшук Н.М., поділившись досвідом з питання «Інтеграція освітніх галузей». В ході активної роботи усього педагогічного колективу було встановлено, що інтегроване навчання формує в учнів дослідницький інтерес. Тож, продовженням їх виступу було висвітлення актуального на сьогодні питання «Сучасні технології для реалізації дослідницького підходу у процесі навчання», групою експертів, керівником якої була вчитель географії Слободенюк І.М.

В тому, що підґрунтям реформи є компетентнісний підхід, що передбачає здобуття учнями умінь і навичок, необхідних для успішної самореалізації в професійній діяльності, переконала усіх третя група педагогів під керівництвом вчителя початкових класів Лахнік Л.Ф., всесторонньо розкривши питання «Принципи технології діяльнісного підходу».

«Як навчити дітей розрізняти факт і суб’єктивне бачення, не піддаватися на маніпуляції?», - розповіла і практично продемонструвала 4 група педагогів, керівником якої була учитель математики Українець О.І. В ході свого виступу учителі-предметники залучили усіх інших присутніх до аналізу, синтезу, здійснення оцінки певної інформації, сприяли активному застосуванню методів розвитку критичного мислення.


/Files/images/2022-2023/pedradi/31012023/20230131_140459.jpg/Files/images/2022-2023/pedradi/31012023/20230131_140635.jpg
/Files/images/2022-2023/pedradi/31012023/20230131_140521.jpg/Files/images/2022-2023/pedradi/31012023/20230131_141626.jpg
/Files/images/2022-2023/pedradi/31012023/20230131_142003.jpg/Files/images/2022-2023/pedradi/31012023/20230131_143616.jpg
/Files/images/2022-2023/pedradi/31012023/20230131_144841.jpg/Files/images/2022-2023/pedradi/31012023/20230131_144913.jpg
/Files/images/2022-2023/pedradi/31012023/20230131_144923.jpg/Files/images/2022-2023/pedradi/31012023/20230131_144934.jpg
/Files/images/2022-2023/pedradi/31012023/20230131_145007.jpg/Files/images/2022-2023/pedradi/31012023/20230131_145320.jpg
/Files/images/2022-2023/pedradi/31012023/20230131_145247.jpg/Files/images/2022-2023/pedradi/31012023/20230131_145300.jpg
/Files/images/2022-2023/pedradi/31012023/20230131_145330.jpg/Files/images/2022-2023/pedradi/31012023/20230131_150848.jpg
/Files/images/2022-2023/pedradi/31012023/20230131_140844.jpg/Files/images/2022-2023/pedradi/31012023/20230131_145733.jpg
/Files/images/2022-2023/pedradi/31012023/20230131_145909.jpg/Files/images/2022-2023/pedradi/31012023/20230131_145930.jpg
/Files/images/2022-2023/pedradi/31012023/20230131_145952.jpg/Files/images/2022-2023/pedradi/31012023/20230131_150136.jpg
/Files/images/2022-2023/pedradi/31012023/20230131_151838.jpg/Files/images/2022-2023/pedradi/31012023/20230131_152209.jpg
/Files/images/2022-2023/pedradi/31012023/20230131_153141.jpg/Files/images/2022-2023/pedradi/31012023/20230131_153317.jpg
/Files/images/2022-2023/pedradi/31012023/20230131_153337.jpg/Files/images/2022-2023/pedradi/31012023/20230131_153445.jpg
/Files/images/2022-2023/pedradi/31012023/20230131_153513.jpg/Files/images/2022-2023/pedradi/31012023/20230131_153526.jpg
/Files/images/2022-2023/pedradi/31012023/20230131_154216.jpg/Files/images/2022-2023/pedradi/31012023/20230131_154304.jpg
/Files/images/2022-2023/pedradi/31012023/20230131_154846.jpg/Files/images/2022-2023/pedradi/31012023/20230131_161237.jpg
/Files/images/2022-2023/pedradi/31012023/20230131_161311.jpg/Files/images/2022-2023/pedradi/31012023/20230131_161737.jpg
/Files/images/2022-2023/pedradi/31012023/20230131_162041.jpg/Files/images/2022-2023/pedradi/31012023/20230131_162617.jpg
/Files/images/2022-2023/pedradi/31012023/20230131_164218.jpg/Files/images/2022-2023/pedradi/31012023/20230131_164712.jpg


Кiлькiсть переглядiв: 130