Методичний практикум

Інструментарій переходу від рівневого до бального оцінювання на уроках історії в класах НУШ

25 жовтня на базі Гімназії №2 під керівництвом модератора Центру ПРПП Людмили Кузмінської відбувся методичний практикум на актуальну тему сьогодення «Інструментарій переходу від рівневого до бального оцінювання на уроках історії в класах НУШ».

З метою налаштування педагогів на активну роботу психологом школи Вітою ПРИДАЧУК було проведено флеш-тренінг «Прогноз погоди». У своєму виступі директор гімназії Тетяна Горбатюк поділилася досвідом роботи шкільної команди НУШ по впровадженню основних підходів у здійсненні оцінювання навчальних досягнень учнів 5- х класів закладу. Вибір учасниками практикуму позиції "ЗА", "ПРОТИ", " УТРИМУЮСЬ" дав змогу усім присутнім визначити переваги та недоліки у змінні підходів до оцінювання дітей НУШ.

Вчитель історії Людмила САМОЙЛОВИЧ поділилася з колегами власним досвідом роботи по використанню інструментарію для здійснення оцінювання навчальних досягнень учнів на уроках історії, для відстеження навчального поступу кожного учня та побудови їх індивідуальної траєкторії навчання.

Учасники методичного практикуму активно долучилися до обговорення проблем та перспектив у впровадженні НУШ в базовій школі в умовах правового режиму воєнного стану.

Фотозвіт

/Files/images/2023-2024/semnar_251023/IMG-d9c78ea1b57d122a5bb49946f66d6070-V.jpg

/Files/images/2023-2024/semnar_251023/IMG-20db9503635fb88c1576499b925b62a6-V.jpg

/Files/images/2023-2024/semnar_251023/IMG-4562b132f28047700bbe4ff897677598-V.jpg

/Files/images/2023-2024/semnar_251023/IMG-486cc98cc934857492eac228ff1beacb-V.jpg

/Files/images/2023-2024/semnar_251023/IMG-6dfa1fbc4cbd74823ded9bfadd51d1da-V.jpg

Кiлькiсть переглядiв: 60